Автор Тема: Datsun 280 ZX 1980  (Прочетена 125942 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Юни 28, 2012, 17:30:28
Отговор #200

Неактивен Martillius

  • Публикации: 686
    • JDM Classics Bulgaria
Ако тук не намеря кадърен майстор ще ми дадеш контакт, София ми е далеч за ремонти :)

Юни 28, 2012, 23:41:40
Отговор #201

Неактивен dido

  • Публикации: 48
  • Mazda 929 Coupe HB (1982)
То не е ремонт, по-скоро цял колектор му направи от-до.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared :o !

Юни 29, 2012, 01:31:50
Отговор #202

Неактивен USfan

  • Публикации: 10842
Ако искаш, мога да ти дам телефон на момчето, дето му правих фланеца. Работи в Overdrive, а иначе правеше колектора за някакъв негов приятел с 280 (май става въпрос за виден столичен авто тапицер) с идеята мотора да "диша по-добре".

Хм, странно.
Най известния столичен тапицер на коли е Наско Вилнер.
Той купи преди 2 год от един познат хубав Корвет 1977 модел, ама не съм чувал да има 280 Зет.

Юни 29, 2012, 17:13:02
Отговор #203

Неактивен dido

  • Публикации: 48
  • Mazda 929 Coupe HB (1982)
Не знам подробности O0
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared :o !

Юли 17, 2012, 01:52:16
Отговор #204

Неактивен Martillius

  • Публикации: 686
    • JDM Classics Bulgaria
Отдавна не бях пускал инфо за моя проект, но който следи темата знае че двигателя беше на парчета и трябваше да се направи сериозна профилактика, която направо се превърна в основен ремонт :)
Доста време отмина, но хубавите неща стават бавно, двигателя вече е събран и е отново в коша с нови сегменти, верига, регулатор на налягането, сензор за налягането на маслото. Така също почистване основно на всички части по него, с подготовка на главата, боядисване на блока и други детайли, изобщо пълно обслужване, за което съм изключително благодарен на Ванко и неговите хора в сервиза, които също взеха участие в събирането на мотора и изваждането на машината на пътя отново. Нямах никакво търпение и тестово от сервиза директно по улиците на квартала без предния капак. Двигателя е оса, не се чува като работи. Има някои неща кото е необходимо допълнително да се пипнат и ще бъде без забележки. Още на следващия ден вече бях по улиците из града, а в неделя използвах почивния ден и с моя зет Асен разхвърлихме Zвяра отвътре и го поизтупахме отвън - външно измиване, изпиране на седалки и мокети и идеално изчистване отвътре. Ето и малко снимки от жегата O0 Не мога да й се нарадвам, ако има едно лесно в Датсуна ще спя  O:-)
























Няма по-красива на паркинга нали? :)
















Юли 24, 2012, 18:31:54
Отговор #205

Неактивен USfan

  • Публикации: 10842
ХЕХ, НЕ САМО ЧЕ е В КОША вече, АМИ И ВЪРВИ каТО РАЗПРАН С РЕНОВИРАНИЯ МОТОР.  :)
иМАХ ЧЕСТТА И УДОВОЛСТВИЕТО ДА СЕ ПОВОЗЯ НА СТРАХОТНАТА МАШИНА ПРЕДИ 2-3 ДЕНА.
За тоя райдинг, както и за чудесната вечер в Аспарухово, дето бяхме гости на Марти и приятелката му, изказвам наистина специални благодарности!  :D

Ето и от мен няколко следремонтни снимки, както и няколко клипчета с Датсуна.
Тук на видеото не се вижда много, ама Марти вдигна бая над 100 по баира нагоре за Галата.
Направо извънземно върви баш неговия екземпляр, за само атмосферната версия мотор.  O:-)

&feature=youtu.be

Макар и на тъмно правени, и неясни, надявам се да усетите атмосферата и звука на колата.  ;D
А грандиозната панорама дето се вижда със светлините, всъщност е изглед от високо на Варна от страната на пътя за Галата. :)

&feature=youtu.be

Марти, за съжаление трябваше в понеделник да си пътувам обратно, и за това не можах ти звънна. и не минах през Златните.
Ама след 2-3 седмици пак като дойда към Варна, и ще се радвам да успея да видя и на дневна светлина тоя звяр.  :)
































« Последна редакция: Юли 24, 2012, 18:40:33 от USfan »

Юли 25, 2012, 22:04:57
Отговор #206

Неактивен Martillius

  • Публикации: 686
    • JDM Classics Bulgaria

Аз също се радвам че се видяхме, някой ден ще ми покажеш и твоите машини, когато дойда в София и се надявам до тогава в гаража ти да видя животно като моето.  :)) :) 
И въпреки че не мога да се нарадвам на моя, продължавам да ровя в и-бей и да търся по-добри . Ей тая машина ми е на сърцето ама не и по джоба >:D >:D >:D  въпреки че не е кой знае колко скъпа, а разходите докато стигне до мен.









И линк към обявата: [size=78%]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-DATSUN-280Z-/140807733573?pt=US_Cars_Trucks&hash=item20c8cb8145#v4-37[/size]
« Последна редакция: Юли 25, 2012, 22:07:25 от Martillius »

Юли 25, 2012, 22:10:31
Отговор #207

Неактивен fulcrum

  • Публикации: 3761
  • Уреда показва , пробната лампа доказва.
    • РЕТРО КЛУБ СМОЛЯН

Аз също се радвам че се видяхме, някой ден ще ми покажеш и твоите машини, когато дойда в София и се надявам до тогава в гаража ти да видя животно като моето.  :)) :) 
И въпреки че не мога да се нарадвам на моя, продължавам да ровя в и-бей и да търся по-добри . Ей тая машина ми е на сърцето ама не и по джоба >:D >:D >:D  въпреки че не е кой знае колко скъпа, а разходите докато стигне до мен.









И линк към обявата: [size=78%]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-DATSUN-280Z-/140807733573?pt=US_Cars_Trucks&hash=item20c8cb8145#v4-37[/size]
Марти , щастливец си , че си постигнал всичко това! :)
РЕТРО КЛУБ СМОЛЯН
www.facebook.com/retrosmolyan
VW Golf 2 GT 1990
Skoda S 130 GL/A  1987

Юли 26, 2012, 00:44:38
Отговор #208

Неактивен Speeder

  • Администратор
  • Публикации: 5104
Охоо, отново на пътя!
Браво!
Трябва Люси да се командирова и да снима едно клипче на светло.  :))


145 Boxer, Alfetta GT, Alfasud Sprint Veloce 16v, Lada 1500 S, GT 1300 Junior

Как да качваме снимки във форума : http://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=2631.0
"По един болт на седмица да бяхте завивали, сега щяхте да ги карате тия коли!"

Юли 26, 2012, 10:10:26
Отговор #209

Неактивен USfan

  • Публикации: 10842
Марти, разбира се, заповядай.  :)
Когато дойдеш в София, звънкай, ще се радвам да се видим, и да ти покажа и моите талиги.
Кои в движение, кои не,  :))  но все пак, макар и не толкова ретро като нашите любими Зетки, са горе-долу интересни.

Охоо, отново на пътя!
Браво!
Трябва Люси да се командирова и да снима едно клипче на светло.  :))

Ох, направо лепне на пътя, и то как върви само.
Изумителен е въртящия момент на този иначе изкопиран в началото от Мерцерцес горен едновалков шестак.
А докато пак се командировам, и направя и светли снимки, ето още няколко тъмни.  :D
Браво на Марти, че е намерил гараж да държи колата, това наистина е голям плюс.