И малко коментар и изводи - за всеки автомобил се използува специфичен подход поради различната конфигурация на електрическата му инсталация и
мястото за разположение на релетата и други ел . уреди , което при различните автомобили е различно.
Полага се още 1 ниво на изолация . За предпочитане е , а за мене е обезателно , тъй като по същество това е нова ел . исталация , НЕВПИСВАЩА СЕ
в контурите на оригиналната на МПС - то често пъти.
В случая използувам тънкостенен прозрачен PVC маркуч. Налага се при такива груби автомобили като УАЗ - ките , които се използуват за стопански
дейности в планината и за някои от тях са превъзходни и незаменими. OFF - роуда на живота и действителността.
Релетата и ключа за включването на горни / долни допълнителни светлини поставих в отделна кутия за функционалност и естетика.Тъй като на
оригиналния генератор Г 250 ( широко използуван при доста съветски/ руски МПС -та) му идва доста нанагоре да носи едновременно 6 допълителни
светлини ( 6 по 55 вата=330 вата , оригинално е с P=550вата) , се споразумяхме със собственика - или горни , или долни.
До инсталирането на доста по - мощен генератор.
Оперативната верига за захранване на намотките на релетата се взема от габаритните светлини съгласно ЗвДП.
Всяко реле управлява чифт - 2 фара - ТАКА Е РЕДНО! Предишното изпълнение беше страшна простотия - 6 - те халогена + музиката + запалката
на 1 плюсов кабел БЕЗ РЕЛЕТА , само на един мижав ЦК ключ.
И този проводник (без необходимото сечение) логично се беше запалил
, за щастие без сериозни последствия.
Главната верига на такива проектчета ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се защитава със СОБСТВЕН ПРЕДПАЗИТЕЛ!