Автор Тема: Очакващи смърт или спасение (новини от скрапа)  (Прочетена 2549857 пъти)

0 Потребители и 24 Гости преглежда(т) тази тема.

Март 22, 2012, 13:43:54
Отговор #1440

Неактивен didotooo

  • Публикации: 2837
  • ☆☆Datsun 300 ZX 50th ANNIVERSARY☆☆
    • Z point Varna
ЛЕлелелеее аз си мислех ,че сме пуснали всички класни зарязани машини в родината ни в тая тема... А то какво... И форда и бмв_то са добри машини заслужаващи спасение!

Март 22, 2012, 13:51:24
Отговор #1441

Неактивен USfan

  • Публикации: 10849
Ехее, това не е истина!
Защо ли такова бруталн
о гран туризмо е зарязано така зверски?!
Хах, ужас, ами основно по 2-3 причини.
Или собствениците да кажем са семейство, дето се развеждат и се съдят, до края на делбата не може на семейното имущество да се продава.
Или пък е на фирма, и собствениците на фирмата се съдят,и колата ИМА ЗАПОР до края на делото.
Или пък ИМА ЗАПОР ЗА ПРОДаВАНЕ ЗАРАДИ ДАНъЦИ, или там нещо с НАП.

Или пък още по-вероятно, някога е била с ПРЕНАБИТИ НОМЕРА на шасито, И ПОВТОРНО НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ НА кАТ.  ;)

Но във всеки от тия случаи е наистна жалка работа, да вземат да и свалят джантите, като единствено бърза и клета аванта по колата.  :))

А къде седи тази кола точно до Камбаните?
В някакъв фирмен двор, лежащ на околовръстното ли?
Има ли хора или офиси до нея, може ли с някой да се разговаря за колата?  :)

Март 22, 2012, 13:51:54
Отговор #1442

Неактивен peter67

  • Публикации: 762
И с такива собственици надали ще получат заслуженото...

Март 22, 2012, 13:55:06
Отговор #1443

Неактивен USfan

  • Публикации: 10849
И отделно пускам един Ford Taunus 20M Coupe RS в Сф, на "Сан Стефано".
Обърнете внимание,че е RS модификация,която е била достатъчно рядко срещана за този Таунус и в годините му на производство в края на 60-те.
Павел Велев я беше пускал тая кола и преди тук - тя е тотално заминала, собственикът иска десетки хияледи в евро или долари  :D :D :D
Това е състоянието й към март 2012 г. - потънала вече в земята, отвътре празна, под изгнил(вижда се през него), ламарини изгнили и т.н.
Точно тоя 20м хартоп със старите номера, го изреставрира и боядиса джаста-праста преди няколко, май вече 10, години Иван Мутафчиев от Зундерт.
Помня го много ясно хардтопа, по сребристия цвят, и по присадените задни вежди от Жигула.  :))
Още тогава имаше проблеми с колата, собственика се моташе да си плати кърпенето и боята, към 2-3 бона сметка.
Не че и беше хубаво направена де, а па за дните вежди да не говорим.  ;D

Март 22, 2012, 14:00:04
Отговор #1444

Неактивен USfan

  • Публикации: 10849

[/quote]
Което е и разбираемо.
Иначе, нямаше  примерно моя ТрансАм да беше пуснат за само 3000 лв в Мобилето, даже 2900.  :))
И нямаше примерно хубави 911-ки Карери от 80-те, да биват пускани на 15-20000 лв, и никой да не им обръща внимание.
Та на тоя фон, на супер ниски цени на отявлени екзотики на нашия пазар, какво да говорим за изтресканите цени на отн масовуте модели на колегата от Столник.  :)
[/quote]

Твоя дори го бяха обявили и за части ако трябва. Нещо имаше ли му - някакъв проблем с документите или с двигателя?
[/quote]




Ами не, нищо съществено му няма на моя като проблем.
Освен да го е пуснал за части, защото не не беше още прехвърлен от този след мен, на по следващия собственик, от който си го взех обратно.
Иначе следващия собственик излезе точен, направи ми обратно пълномощно да си го продавам или прехвърлям на мое име отново.
Или е мислел пича с обявата, че на части ще му вземе повече.  ;)

То аз миналата година го продадох в брой за точно 6 бона в лева.
Като се има предвид, че го дадох с 2 счупени стъкла- задно и предно, и счупен заден мост.
А сега си го взех, като го прихванахме на половината от тая цена.  O:-)
Че и в добавка и ремонтния комплект по предницата, нов заден джам, както и допълнително купен и поставен по як-заден мост Дана 44 с 11 болта диф, здрав и работещ, от 5,7 литров ТрансАм.
Така че понякога кризата има и добри страни.  :))

Е то нямаше ка да се прихване толкова евтино сега, а и по обявата, ако не беше придобит по-евтино от момчето, от което го взех, в разни сложни бартери, включващи една доста нова седма серия 735и, както и бившия ТрансАм 4 ген на нашия колега Пешо Панов.
Малко стана троен и четворен аксел сделката, ама за добро.  ;)
Но в крайна слетка, блудния син пак си дойде в къщи при тате. :))

Иначе си е екстра Понтито.
Даже в неделя като сменях фаровете пак го запалих и покарах мъничко из квартала.
Ама бавно, щото няма предно стъкло и духа яко.
Извън нов преден джам да му се купува, и частично или цяло боядисване, няма никакви други особени проблеми.
Аз го взех с нов ремонтен кит по предницата, само трябва да се постави.
Имам му и още от преди някоко години нови спирачни дискове за отпред, ама все се мотах да ги поставя.
Правя ли сега предницата, ще наметам и новите дискове на колата.
Че старите са понадрани, и не спира добре с тях.

Аз си го обичам червения де, :D  но разбира се, ако ми изпадне на добра цена някой по-нов и малко по-запазен Транс от него, особено ако е с 5,7 мотор, веднага би се пробвал да го купя.
И тогава, при подобно придобиване, ще пусна пак за продажба моя, или бих го заменил за някоя друга интересна американка, по възможност пак спортна или кабрио.
« Последна редакция: Март 22, 2012, 14:16:13 от USfan »

Март 22, 2012, 14:12:42
Отговор #1445

Активен dido1903

  • Глобален модератор
  • Публикации: 3485
Цитат
А къде седи тази кола точно до Камбаните?
В някакъв фирмен двор, лежащ на околовръстното ли?
Има ли хора или офиси до нея, може ли с някой да се разговаря за колата?  :)

Люси,седи на чакълест паркинг, има будка за охрана,но няма никой вътре.
Паркингът не е заграден, а само обособен като такъв.
Що се отнася до мястото - виж тази снимка, на която БМВ е снимано странично отляво (първата снимка)- като погледнеш фона на снимката ще видиш Кино "Арена"-Младост.

БМВ-то между другото май беше и с ръчни скорости  :)



Цитат
Помня го много ясно хардтопа, по сребристия цвят, и по присадените задни вежди от Жигула.  :))
Не че и беше хубаво направена де, а па за дните вежди да не говорим.  ;D

Точно от задните вежди,особено от лявата страна е започнало свирепо гниене и ужас!
« Последна редакция: Март 22, 2012, 14:17:29 от dido1903 »

Март 23, 2012, 13:27:09
Отговор #1446

Неактивен USfan

  • Публикации: 10849
А мерси, точно на Арената ми заприлича тая сграда.  :)
Ако не ме лъже паметта, точно някуде около милениума, през 2000 година Капитолия продадоха отн евтино, за точно 10000 лева, баш една такава изумрудена 850и, без шибидах, и май с ръчни скорости. Може да е същата.

Онази на Капитолия е била някога удрана гадно отзад вляво, и и то на голяма площ, и некадърно беше оправяна в тая част.
Ако и тази на живо е леко крива там, значи е съшата кола.
Между другото, доста рядко са срещани 8-ци без шибидаци, за това онази я запомних.  ;D

Март 23, 2012, 15:56:19
Отговор #1447

Неактивен peter67

  • Публикации: 762
Първото се знае, че е Аutobianchi, а второто прилича на Фиат 500 ???

Март 23, 2012, 16:11:53
Отговор #1448

Неактивен NikMar

  • Публикации: 518
Второто е ЗАЗ 965.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г./ FIAT Punto 1,1/94 г.
Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
 Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка.
 Закон на Мърфи.

Март 23, 2012, 16:12:06
Отговор #1449

Неактивен jamiemirror

  • Публикации: 381
Аутобианкито 112 (води се по обяви и за Ланча хехехе) е интересна количка, но гние със скоростта на светлината принципно. Има и Абарт версия с цели 70 коня, доста е интересна!
Другото си е гърбав ЗАЗ 965.