Автор Тема: Aнкета относно лоялността към марката  (Прочетена 9646 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Януари 08, 2015, 10:51:57
Прочетена 9646 пъти

Неактивен Marina_

  • /!\ Млад шофьор
  • Публикации: 2
Здравейте на всички. Пиша ви с огромната молба да попълните анкетата ми, която можете да откриете в линка по-долу. С две думи, аз съм студентка 4-та година и тази анкета е част от моята дипломна работа. Главната цел е свързана с установяване на това дали съществува лоялността и какви са мотивите на клиента да бъде лоялен или не. Ще съм изключително благодарна, ако отделите 10-на минути да я попълните (обещавам, че няма да отнеме повече).

Благодаря много предварително за отделеното време, наистина го оценявам.

http://goo.gl/forms/i6zizvj1u2

Все пак се надявам да не бъде скучна или досадна за вас.

Благодаря!

Януари 08, 2015, 11:09:18
Отговор #1

Неактивен hydrometalique

  • Публикации: 1913
Попълних, успех от мен !

Януари 08, 2015, 12:57:25
Отговор #2

Активен dido1903

  • Глобален модератор
  • Публикации: 3496
Една и от мен.
Успех с дипломната!
 :)

Януари 08, 2015, 13:59:58
Отговор #3

Неактивен krankenstein

  • Публикации: 7182
Ако проучването цели пазара на нови и ежедневни коли, май само ще опорочим резултатите от анкетата :) Веднага се обосновавам - примерно, аз съм фен на ретро-автомобили от марките Шкода и Пежо, но ако планирам сега да си купувам нов ежедневен автомобил, по-вероятно ще се спра на друг производител от чисто прагматични съображения - пристрастията в хобито ни и практичността в делника са две съвсем различни неща и като гледам за повечето колеги тук важи същото.
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Януари 08, 2015, 15:35:26
Отговор #4

Неактивен rumen_spasov

  • Публикации: 1036
+1 :)

Януари 08, 2015, 15:40:21
Отговор #5

Активен dido1903

  • Глобален модератор
  • Публикации: 3496