Автор Тема: Брошури от време оно  (Прочетена 94845 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Януари 29, 2012, 22:33:20
Отговор #180

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Ето две интересни списания.
Първото е руски байърс гид, с доста подробни статии за покупка и експолатация на доста голям набор от модели от 80-те и 90-те.
Другото е един английски юбилеен брой, в който има доста статии и есета, за всички суперкари, правени в посл десетилетия. :)
Ако ви интресуват по-подробни статии за дадени модели, и от тия двете журналчета, мога да ви ги сканирам.

А това долу е едно упътване за експлоатация на касетно Блаупунктче, което си намерих сред разни други многоборийни автоупътвания, които трябва да кача и тях тук.
Това упътване, ако някои има баш същия модел Блаупункт, да каже, му го подарявам. :)

Януари 30, 2012, 13:08:43
Отговор #181

Неактивен sphereholic

  • Публикации: 318
    • Ретро автомобил Ситроен 2cv Charleston
От Германия с любов. Немска статия за Ситроен 2CV.

Януари 30, 2012, 20:44:07
Отговор #182

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Хе, мерси, много готина статия.
Преди години един приятел имаше такъв версия Чарлстон, но неговия беше по-безличната комбинация на светлосиво и черно. :)

Ето и още малко сканирани каталогчета.

Януари 30, 2012, 20:49:26
Отговор #183

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
А това е една много интересна притурка на Топ Гиър, разглеждаща 50-те най-лоши или грозни, коли на света. :))

Това пък долу, е едно каталогче на фирма, дето по рядкост, и на каталога, и на модела, ;)  бива бито почти само от каталога на Кйонигсег ССХ, който качих по преди.

Януари 31, 2012, 11:58:51
Отговор #184

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Ето един каталог и на един японски автомобил, ама ребаджван като американски.

Януари 31, 2012, 14:28:54
Отговор #185

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Eто и една реклама на един отн рядък двумвстен Форд- модела ЕХП, от началото на 80-те.
Той е правен на платформата на ЕвроЕскорта от 1980 год, но мисля, запазва задното предаване на пре-1980, стария Ескорт.

Всъщност, след като през 1980, Форд турбинират Мустанг, те слагат този негов, иначе малък на обем, само 2,3 литров турбомотор, в по голямото купе Т-бърд.
Като на рекламата от долната снимка.
В БГ има отн доста екземпляри от тази точно генерация Т-бърди, и някои от тях са именно с тези турбо мотори.
« Последна редакция: Януари 31, 2012, 15:06:42 от USfan »

Февруари 04, 2012, 14:38:49
Отговор #186

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Eто и няколко упътвания за експлоатация, кото изрових от архива тези дни.
Книжката на Рено 21, е на холандски, :)) , но за сметка на това, е доста дебела, и пълна с технически данни, и цветни илюстрации на различните възли и агрегати.

Тези на Опел, са за моделна гама на 1-я Кадет с предно предаване.
Онзи ръбестия, наречен тип Д, и правен от 1980 до 1984.
Да не се бърка, че е книжка за Кадети само с дизелови мотори, хахах.  O:-)
Буквата Д в случая означава поредната генерация Кадети, след А , Б и С.
Този за Вектра, е за 2-та Генерация Вектра, правена след 1995 година.

От двете книжки на Бенц, по-старата е за генерацията еС-класи в126, вкл и купето СЕК.
И касае 1-я лифт на тази еС-класа, правен от 1980 до 1985.
Другото Бенц упътване, касае седаните на средната класа в124.
От 200 до 300Е.
Тя също е за 1-я лифт на тази средна класа, така наречената- тънка лайстна. :)
А именно, моделите, правени от 1984 до 1989.

Февруари 04, 2012, 20:58:58
Отговор #187

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
И още малко каталози от 60-те до 80-те години, които днеска изрових. :)

Февруари 04, 2012, 21:29:51
Отговор #188

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Ето и още малко каталози, този път на модели след 2000 година. :)
Тези трите на Мерцедес, за предишната и сегашната еС-класа, както и на роастерите СЛ, са прилично дебели, и са луксозни издания с твърди корици.

Февруари 05, 2012, 14:49:42
Отговор #189

Неактивен USfan

  • Публикации: 6686
Eто и каталогчета на 3 пpилично редки фирми.
Първите две, Фискер и Артега- изгряващи, а третата- Майбах, за съжаление, залязваща. ;)
Специално на Майбах каталозите, са прилично луксозни, с твърди корици, и не са предназначени за публично разпространение. Това са така наречените прес рилийзи, които по време на разни премиери на модели, и на автосалони, са раздавани само на журналисти, ВИП гости, или свързани с фирмата дилъри.
Единия е на цялата Гама на Майбах, а другия, касае премиерата на модела с по-голяма мощност- 57еС.
« Последна редакция: Февруари 05, 2012, 14:54:26 от USfan »