[/quote]
Което е и разбираемо.
Иначе, нямаше примерно моя ТрансАм да беше пуснат за само 3000 лв в Мобилето, даже 2900.
И нямаше примерно хубави 911-ки Карери от 80-те, да биват пускани на 15-20000 лв, и никой да не им обръща внимание.
Та на тоя фон, на супер ниски цени на отявлени екзотики на нашия пазар, какво да говорим за изтресканите цени на отн масовуте модели на колегата от Столник.
[/quote]
Твоя дори го бяха обявили и за части ако трябва. Нещо имаше ли му - някакъв проблем с документите или с двигателя?
[/quote]
Ами не, нищо съществено му няма на моя като проблем.
Освен да го е пуснал за части, защото не не беше още прехвърлен от този след мен, на по следващия собственик, от който си го взех обратно.
Иначе следващия собственик излезе точен, направи ми обратно пълномощно да си го продавам или прехвърлям на мое име отново.
Или е мислел пича с обявата, че на части ще му вземе повече.
То аз миналата година го продадох в брой за точно 6 бона в лева.
Като се има предвид, че го дадох с 2 счупени стъкла- задно и предно, и счупен заден мост.
А сега си го взех, като го прихванахме на половината от тая цена.
Че и в добавка и ремонтния комплект по предницата, нов заден джам, както и допълнително купен и поставен по як-заден мост Дана 44 с 11 болта диф, здрав и работещ, от 5,7 литров ТрансАм.
Така че понякога кризата има и добри страни.
Е то нямаше ка да се прихване толкова евтино сега, а и по обявата, ако не беше придобит по-евтино от момчето, от което го взех, в разни сложни бартери, включващи една доста нова седма серия 735и, както и бившия ТрансАм 4 ген на нашия колега Пешо Панов.
Малко стана троен и четворен аксел сделката, ама за добро.
Но в крайна слетка, блудния син пак си дойде в къщи при тате.
Иначе си е екстра Понтито.
Даже в неделя като сменях фаровете пак го запалих и покарах мъничко из квартала.
Ама бавно, щото няма предно стъкло и духа яко.
Извън нов преден джам да му се купува, и частично или цяло боядисване, няма никакви други особени проблеми.
Аз го взех с нов ремонтен кит по предницата, само трябва да се постави.
Имам му и още от преди някоко години нови спирачни дискове за отпред, ама все се мотах да ги поставя.
Правя ли сега предницата, ще наметам и новите дискове на колата.
Че старите са понадрани, и не спира добре с тях.
Аз си го обичам червения де,
но разбира се, ако ми изпадне на добра цена някой по-нов и малко по-запазен Транс от него, особено ако е с 5,7 мотор, веднага би се пробвал да го купя.
И тогава, при подобно придобиване, ще пусна пак за продажба моя, или бих го заменил за някоя друга интересна американка, по възможност пак спортна или кабрио.