Виждам само едно що-годе логично обяснение - ако въпросният хот-род е събиран именно в епохата на янгтаймерите, но ми се струва, че трябва да е доста по-млад дори от колата, с която ние дойдохме /Крайслер Себринг 2005 г./ и по понятни причини не вкарахме на поляната, понеже не влиза в никоя от категориите, въпреки че е изключително рядък нютаймър-модел у нас. Подобно е и положението с Джугана - липсваше подходяща за него категория, но журЕто явно е решило да го поощтри, защото наистина е технически доста изпипан, а и стилово - няма съвременни елементи.
Иначе в сравнение с други паради с по-големи традиции, които обаче от години тъпчат на едно место, тук видях някои наченки в правилната посока - примерно имаше опит за подреждане по марки, трабантите и ладите бяха групирани, колите на местния V8 клуб също, а имаха и други отличителни белези, изглеждаха сякаш "изпаднали от брашнения чувал" - едно оригинално решение
За разлика от софийския Спасов ден и повечето други паради, където подреждането става на хаотичен принцип понеже колите са много, а пространството малко и кой когато дойде си търси сам нясто. Във Видин избраното място за провеждане наистина дава възможност за допълнително разместване и подреждане по категории, марки и т.н.
В обобщение, според мен като за първи парад се получи доста добре - ограниаторите се бяха постарали максимално. Нормално е във всяко начало да има пропуски и грешки, които следващите години с натрупването на опит нядявам се ще се изчистват.