Автор Тема: Mercedes 300SE W140  (Прочетена 5531 пъти)

0 Потребители и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

Ноември 12, 2020, 17:04:33
Отговор #70

Неактивен fokke

  • Публикации: 776
    • fokkerc.com
Започнах операция "смяна на волан" 
Вчера получих волан от фйсловтова кола  , волана не е в добро състояние , лака на кожата е заминал, но самия ринг на волана е запазил формата си за разлика от моя оригиналния , на който явно някой се е опражнявал с претапициране върху старата кожа и е станало манджа с грозде. След като купих колата човека продал ми я ми обясни , че е свалил две кожени облицовки от волана и формата на самата гума дори е деформирана от предните форми. Тоест волана е щета и не става , а и адски ама адски ме дразни в това си състояние, на всичко отгоре и ербега е прокъсан и единия му край седи по -нагоре и ме влудява. Та мерака ми за смяна е голям.

Вчера получих волан от фейсова кола , измих го на чешмата с идеята че ще се претапицира кожата така или иначе , такава кал падне , че не е за вярване .

Днес свалих оригиналния и леко ударих на камък с това че оригинално моя волан при шлиците има шайба за предаване на тоците за ербега и клаксона, но  нямах представа как се сваля. Оказа се свалянето му е от към ербега с 4 болтчета , и е различен като вид от фейслифтовия , явно при фейса са правили някакви подобрения , нямам идея  там как е

Следва смяна на карантията от оригиналния на новия и поставяне, което ще е утре че много рано се стъмва :))














Ноември 21, 2020, 17:14:18
Отговор #71

Неактивен fokke

  • Публикации: 776
    • fokkerc.com
Малко репорт по това какво свърших по колата .
Вчера смених гумите с чисто нови , старите ги изхвърлих , че бяха 2002ра  дот и бяха супер криви и корави, сега се возя като на облак :))

След това ходих до еконт да си взема поръчката от Пловдив на комплект за реставрация на черен кожен волан . Бях леко скептичен за резултата , но реших да се пробвам .
Има указания за ползване на български, първо се чисти волана с алкохол , минава се в два вида шкурки  и след това се ползва боята за кожата . След изсъхването на боята  си избираш какъв лак да се ползва мат или гланц или може да се смесят. Аз ги смесих и резултата е на лице , адски доволен съм за около 30 минути волана е като тотално нов !























« Последна редакция: Ноември 21, 2020, 17:17:43 от fokke »

Ноември 21, 2020, 17:26:54
Отговор #72

Неактивен Bogi

  • Публикации: 368
Старата кожа маха ли се ?
Благодаря
немец мръсен, бандит магистрален ...

Ноември 21, 2020, 17:33:39
Отговор #73

Неактивен fokke

  • Публикации: 776
    • fokkerc.com
Не, то ако се махне старата кожа остава на тънка гума отдолу .  то това му е ценното на тая химия че се пере старата кожа, боядисва се и се лакира и става нова. Не исках да претапицирам волана , а да съм си с оригиналната кожа на волана

Ноември 21, 2020, 17:37:27
Отговор #74

Неактивен Bogi

  • Публикации: 368
Така и предположих, изглежда малко по-дебел.
немец мръсен, бандит магистрален ...

Ноември 21, 2020, 21:30:22
Отговор #75

Неактивен rosen sn

  • Публикации: 371
КОЖАТА , в случая е само основа на химията с която си я намазал,  полиуретан , до голяма степен,  и за да хване добре е нужно да отвориш структурата на кожата - химия и механика  , шкурка и обезмасляване,  както и си направил
 Всички автомобилни кожи от поне 20 години разчитат на полиуретаново покритие за издръжливост,  иначе до 2 години няма и да има и помен от дизайнерския им замисъл
 Но това е ОК,  кожата по принцип си е здрава основа , ако е добре защитена
 Иначе е много по добре да възстановиш покритие, както си направил, отколкото да сложиш нова кожа , ще и стои като маратонки на смокинг  :D

Декември 22, 2020, 23:25:59
Отговор #76

Неактивен fokke

  • Публикации: 776
    • fokkerc.com
Здравейте, колата от неделя е в бокса. Ползвам времето докато не я карам да се свърши нещо по нея.

Сменихме бенз филтър , помпите ( оказа се , че преди фейслифта бензиновите помпи са два броя )  шумят и ще трябва да сменям и тях, но за сега ще почакат.

Ревизирахме кабелите над мотора , всичко е опечено и трушливо и ще се прави нова инсталация.

Имах теч на масло от датчика на скоростната кутия , та по тоя повод сменихме масло и филтър на кутията  и нови гумички на датчика

И като финал  днес си взех и теглич на Bosal ползван но доста евтино , някой ако има схема за инсталацията на кабелите ще съм благподарен :)










Декември 23, 2020, 01:40:20
Отговор #77

Неактивен Bogi

  • Публикации: 368
Сменихме бенз филтър , помпите ( оказа се , че преди фейслифта бензиновите помпи са два броя )  шумят и ще трябва да сменям и тях, но за сега ще почакат.

Може спокойно да минеш на една помпа ако желаеш, няма да има проблем.
Тези помпи сега са много евтини, има ги в ebay по $25, но да знаеш че съм взимал чисто нови и пак шумят.
немец мръсен, бандит магистрален ...

Декември 23, 2020, 08:53:23
Отговор #78

Неактивен fokke

  • Публикации: 776
    • fokkerc.com
Bogi,  понеже се замислих да сменя помпата че работу шумно  чукнах да видя и е 140 лева на Бош. Като клекнахме да сменяме филтъра хоп изненада те две ... Някой пробвал ли е да кара с една, явно мотора се нуждае от налягане за да иска 2 помпи ?

Декември 23, 2020, 18:00:35
Отговор #79

Неактивен Bogi

  • Публикации: 368
Аз имам два Мерц SEC, единя е 500 преди фейса и оригинално е с една помпа
другия е 560 след фейса и е с две помпи

Според мен са решили че при мощмост билизка до максималната (над 4000 оборота и педала до метала) пада дебита, и затова са сложили две.
Тоест само в тази ситуация може да има проблем с една помпа. Ти едвали така я газиш.

После аз на моя 500sec не усещам такова нещо с една помпа.

Неразбирам защо твоя редови 6-так да бъде с две, и съм изненадан че е с две!

Не съм пробвал ако спра едната дали ще продължи да работи колата, сега ми дойде тази идея. Тоест ти за да установиш шумната може да окачиш кабелчето първо на едната после на другата, тогава може да видиш как ще бъде с една помпа.
« Последна редакция: Декември 23, 2020, 18:07:12 от Bogi »
немец мръсен, бандит магистрален ...