Автор Тема: Москвич 2140 от 1981 г.  (Прочетена 11277 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Август 10, 2022, 15:00:11
Отговор #80

Неактивен peter67

  • Публикации: 718
Общо взето първо ги намазах с вазелин да омекнат,защото от една година престой на тъмно и сухо бяха твърди на камък,мазах през 2 дена 2-3 пъти и сега са доста меки,после ги измих с великото Меглио,падна почти всичката мизерия от годините,минах го с Тест и вода.След това го намазах с някакъв български препарат за кожа,който го купих съвсем случайно за да пробвам-виждал съм го само в магазин Румик в кв.Орландовци (да не се приеме за реклама,въпреки че прилича на такава :D )-попива доста добре в кожата,не пуска цвят,а и седи доста лъскаво после.Минах после и таблото,както и една от корите за врати и пак е доста добър резултата.Няколко пъти го намазах обилно и изсъхна за 1 ден.Като цяло на мен ми допада как стана.
За антифриза предполагам ,че е от гарнитурата на главата,още като я купих ми изглеждаше доста тънка.Уикенда мисля да махна главата и да видя какво е станало.
Я дай една снимка на българския препарат за кожа.  :D

Август 10, 2022, 19:49:07
Отговор #81

Неактивен Bai_To6o

  • Публикации: 49
Сега се разрових и го открих-производство на Индустриална химия е-оказа се че хората си имат сайт,а и доста богат асортимент
Това е линк към препарата
https://www.himia.bg/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD
Заз 965А -1966г.
Москвич 2140- 1981г.

Август 30, 2022, 19:11:56
Отговор #82

Неактивен Bai_To6o

  • Публикации: 49
Миналата седмица свалих главата за да видя какво става-гарнитурата се беше скъсала и разпаднала на няколко места.Дадох главата за проверка-няма никакви пукнатини и проблеми.
Ето я уж новата и качествена гарнитура-вижда се бозата,която беше навсякъде

Сложих нова гарнитура,уж по-читава,смених маслото(от цялото мешане излезе около 9 литра :) ),сложих нова бензинова помпа,регулирах клапаните и притегнах няколко пъти главата.

Всичко изглеждаше да е наред,поработи половин час,отварям радиатора и пак тъжна картинка-водата я няма,нивото на маслото е три пръста над максимума.Проблемът е от по-надолу,най вероятно някой О-пръстен е сдал багажа и е пропаднала някоя риза...
Заз 965А -1966г.
Москвич 2140- 1981г.

Ноември 17, 2022, 10:38:35
Отговор #83

Неактивен Bai_To6o

  • Публикации: 49
И така отдавна не съм писал,но ето какво се случи от лятото до сега
След като наредих двигателя и го запалих да поработи малко омеша пак.Варианта за гарнитурата на главата отпадна.

След това стъпките са ясни -мотора долу,свалих ризите и сложих нови пръстени,които не намазах с Виктор рейнц,а със силикон на Бизон-уж го дават по-хубав ,но не е за тия коли правен и съответно резултата не беше добър.

Изкарах го замалко на улицата,даже не си правих и труда да сложа предния капак,защото ми беше ясно какво следва.

И се започна по същата позната процедура,но този път вече мазах на всички възможни места обилно с правилния силикон



И се достигна до момента ,в който вече москвича не меша.Съответно го изкарахме за кратко возене по софийските баири.След това му сипах и антифриз и вече се започва пътя към бояджийното


Заз 965А -1966г.
Москвич 2140- 1981г.

Ноември 18, 2022, 00:31:23
Отговор #84

Неактивен vasko__2

  • Публикации: 42
Пак ще омеша,под ризите силикон не се слага.Ако има язви в алуминия се фрезова,ако позволява.И ризите да надстърчат една десета ..Това със силикона е временно.