Здравейте, колеги,
Ще продължа с актуализацията на темата и какво успях да направя предната седмица. Успях да взема петите и другите части от завод Каспичан където бяха горещо поцинковани. Нормално всички резби бяха заминали, но това се очакваше и там имаще доста играчка да ги оправя после.
Доволен съм от крайния резултат, всички планки по задния мост практически, трябва да са вечни.
Отделно се занимавах и с доста други детайли, който ще трябват при сглобяването на мората.
Тук съм ползвал термобоя за бронята на колектор и динамото. Надявам се да не падне бързо ужким до 650 градуса издържа.
Кутията на ремъците беше в много гаден за мен златист цвят и тук със скочбрайт и много добре почистване с обезмаслител ги направих, черни както са изглеждали.
Почистих много добре интеркулера и реших да него пръскам и да го оставя в оригиналниз му вид, само леко го минах пак със скочбрайт. Същото действие и с капака на главата.
За съжаление, времето мина бързо и не успях да направя задния мост, но през седмица след работа съм решил да го приключа и вече този уйкенд да е на мястото си, за да започна работа по предния мост.