Поради счупен пръст в работата, монтажът кутията се случи със шина на дяснта ръка, но това по никакъв начин не можеше да ме спре.
Главата бе изпратена на шлайф, както и изискванията ми бяха, ако водачите на клапаните са леко тръгнали - да не се сменяват, най-вече защото новито които се предлагат нямат нищо общо като качество и живот с оригиналните. За мое съжаление след оглед от главатарите получих обаждане: "Ти тази глава карал ли си я на твоя кола?" Оказало се, че има две цепнатини при охладителните канали, което напълно обяснява защо ми сълзеше антифриз между главата и блока, а аз мислех, че е от загнилата гарнитура. В крайна сметка успяха да заварят главата, така, че дори да не си личи, всички водачи също бяха сменени поради крайно износеното им състояние, гумичките на клапаните си бяха задължителни в тази процедура, а клапаните били перфектни - та само са пренапаснати. Сменени бяха и втулките на бензиновите дюзи. Снимки след ревизията, като и близка снимка на едната заварявана зона.
Снимка на главата на почетно място - в детската стая на моят апартамент, към датата на заснемане - около юни 2021 все още чаках обзавеждането за нея, та можех дори колата да вкарам там.
Нея също я сглобявах на терасата и тук вече е готова за качване, отново чакаща реда си в детската стая.
Стартер и алтернатор оставих за рециклиране, като помолих майстора след като ги разглоби да ми върне корпусите за да ги боядисам и след това той да ги сглоби. Боядисването можеше да стане и по-добре, но това позволяват моите възможности.
Взех нови всички неща по запалителната система - кабели капачка, палец и свещи, пристигнаха радиатор и водна помпа също нови.

Полуоските също бяха пребоядисани, като получиха и нови вътрешни карета, а външните са перфектни, та за това само маншони.
