Настъпи момента да си събера мотора и да го монтирам в коша.За коляновия вал поръчах рейсингови лагери ремонтен размер и докато чаках майстора да го направи,се заех да си поиграя с блока.Първо отстаних от вътрешната му част,грапавата част,за да има по малко съпротивление маслото,което се бие по стените на блока.
После Митко го бластира и аз го боядисах,последваха нови тапи за блока и челосване за да легне на перфектна равнина металната гарнитура
коляновия вал,който е от кована стомана е изработен от Yamaha.
Поръчах и нова маслена помпа от следващото поколение Селика,освен че дебита е повишен с 18%,в отливката има място за датчик на хол,който чете от колелото на коляновия вал, съответно купих и датчика и колелото.
От мерак да го сглобя и да го сложа по бързо,за съжаление нямам снимки на сглабянето.Сложих и рейсингов кевларен феродов съединител и притискател,който бях поръчал от Америка.моя приятел стругаря направи от полиреутан и 4 тампона на мотора и го монтирах