Хардтоп Мустанга от 1-ва Ген не знам къде е в БГ, май е близо до Бургас, но заедно с рядкото Ауди 100 седан С1 Ген. с 2 врати, и Мантата А до него, са отн. нов внос от Америка докарани.
А тези стари снимки от БГ-филм от 70-те или 80-те години, показват 60-ския Буик Скайларк, тук позициониран и пред фрегатата в Албена, и на Аерогарата София, който бе на един стар приятел от Перник- Юлиан, който бе голям ценител на интересни английски и амер. коли, още по време на соца.
Той за съжаление почина, някъде преди повече от 10-12 години.
Та Юлиан го беше купил още в 1986 год. Буика, понеже помня, че като го купи тогава, и го пререгистрира на модерните нови за периода жълти номера.
До последно колата беше с оригиналния си малък блок Буиков осмак мотор, куплиран с автомат.
Допреди няколко години сина на Юлиан продаваше колата, но мисля че вече е изнесена извън България. Оригинално бе бяла, с червен винил салон.
Лешниковия компактен пост-1985 Кади Девил модел с предно предаване /много подобен на екс-моя 1987 бял 4.1 литра Кади Флитууд/, пък го приписва мълвата на пловдивския бивш банкер Христо Данов.
Дали е така, кой знае, но видимо скоро няма да се задвижи това Кади, особено съдейки и по старите му рег. номера.
А за тия американки налично инфо е следното-
Додж Рам пикапа с грозната надстройка /виждал съм го на живо/, който е само с 6 цил. мотор, но доста малко каран, и обикновено седеше до игрището за бейзбол в Студ. град.
Тоя от 1958 год. Форд седан, видимо е стигнал от Шопско, чак до морето до Нос Калиакра, съдейки по фона отзад.
Подробности за мид-60-ския ВН-номера Девил кабрио, както и за да го кажем, патинирания Коронет седан без номера, не знам, а Камарото от 3 Ген. и Кади деВил купето, седят накъде в полето под Асеновград.
Двата Корвета С3, лилавия и тоя с Ламбо-вратите, поне по регистрациите като се гледа, са от района на София.