Да авторемонтната работилница има много сериозно оборудване.Моята имаше подвижен стенд за геометрията на предния мост,ацетиленов генератор под високо налягане с 10кг калциев карбид в стоманен бидон запечатен херметически,стационарна бормашина,автотенекеджииски комплект хидравличен крик с различните му приспособления за разпьване и контри за изчукване.Вьтре има 2големи тезгяха отдолу пьлни с чекмеджета с инструмент какьвто ти доиде на акьла,пьлен набор от плашки и метчици,стетоскоп за преслушване на двигатели,голям бензинов двуцилиндров трифазен генератор които може да подава и монофазен ток.Естествено нафтова печка за отопление на фургона,палатка покриваща камиона и осигуряваща 30кв метра сянка за работа около 40бр скоби разни глезотии като ,херметик латун за подлагане, припои тенол ,стендове за динама и стартери, уред за самообезвьздушаване на спирачките на камионите ,уред за засичане на рентгеново изльчване и още какво ли не няма да ми стигне листа.А може ли да попитам някои знае ли какво е било оборудването по време на воината на немските подвижни работилници Опел Блиц.