Ако линка е по отн. на горните петолъчки, бих казал, че те нямат нищо общо с каквито и да са оригинални СААБ джанти на модела 900, чиито главини и съответно типове джанти /тогава от дебута на модела през 1978 година, та до края на производството му през 1992 година/, са едни и същи по отн. на диаметъра на 5-те отвора за шпилките/болтовете на главините.
1-та Ген. 900 всъщност има един лек технически и преден оптически лифт в средата на 80-те, който лифт всъщност, ако трябва да сме по-точни, е правен от 1986 до 1992 година, а не само от 88 до 91 год.
А иначе тези джанти са точно като моделите джанти дето АМГ слагаше на моделите си, и ги продаваше и отделно, още от началото на 70-те години.
У нас в БГ в завода ни за леене с противоналягане в Плевен, ги правеха през 80-те години почти същите 15-ки петолъчки джанти /не знам дали законно лицензно или малко пунти с индустриалните права по отн. на тях/, но все пак нашия БГ си модел с леки разлики в дизайна.
Продаваха се тия родни Бенц джанти от нашия завод под логото- АРС, и с надпис- Мейд ин Джърмани.
Вероятно са били основно правени за износ.
Поне в БГ на вътрешния пазар до 1990 година, много трудно се намираха.
А тия на снимката може и да не са оригинални АМГ джанти де, а да са на Риал или някоя друга немска фирма оттогава.
Колегата ако може да прочете отпред на главините или отзад какво пише, ще се изясни.
Поне на тия снимки, леките надписчета по главините отпред не могат да се видят.