Автор Тема: Trabant 601S - Ръждивия Лио - прераждането  (Прочетена 27102 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Ноември 14, 2017, 10:13:10
Отговор #40

Неактивен немо

  • Публикации: 1041
  • пиперлив
Моите първи 3-4 коли бяха Трабита :)
п.с. Дълги пръсти имаш.
Не само пръсти :-*
п.с. Ти що не спиш?
« Последна редакция: Ноември 14, 2017, 10:16:02 от немо »
Opel Monza 3.0 GSE  1985
Opel Monza 3.0 GSE  1984
Opel Senator 3.0 AT  1985
Mazda MX5 NB 1.6    2001

Ноември 14, 2017, 20:06:47
Отговор #41

Неактивен K.I.P.

  • Публикации: 84
  • Trabant 601S, BMW E21 315
Оо това с волана е класика, редовно го правя!
Приятели се шегуват, че сменям предавки по-бързо от колкото те си пускат чистачките :)

Обаче нали съм глупаво животно, забравих тези снимки:





Засега сглабянето на Трабчо се отлага, че някакъв гаден вирус ме покоси.
Защо точно двутактов двигател?
- Защото един такт не е достатъчен, а четири са прекалено много!

Ноември 15, 2017, 15:43:17
Отговор #42

Неактивен Polsan

  • Публикации: 38
Колега ценител на класиките,много се кефя на ентусиазма ти 8)) 8)) продължавай в тоя дух с реставрациите и на двете коли.
Задължително трябва да се повозя поне веднъж на тоз двутактов звер. Пък що да не си насиля късмета и да покарам бавареца. ;D ;D :D :D O0

Декември 31, 2017, 13:28:48
Отговор #43

Неактивен K.I.P.

  • Публикации: 84
  • Trabant 601S, BMW E21 315
Вече от месец сме в движение! Макар и да не успях да го направя за събора, аз съм доволен. Вътре е спокойно, тихо с новото предно гърне и тръба. Всеки който возя е очарован приятно. Всичко е много прилично, спира много добре с новите спирачки, макар че имам лека вибрация при 90км/ч когато спирам. Това ще се гледа напролет, вече е неприятно да се работи навън.

Йога упражнения за напреднали:


Снемане на гнилия носач:


Причината за смяната:


Новия носач:




Тук-там и по коша лъсват нови неща:


Някъде имах и видео как звучи..
Защо точно двутактов двигател?
- Защото един такт не е достатъчен, а четири са прекалено много!

Декември 31, 2017, 15:59:36
Отговор #44

Неактивен krankenstein

  • Публикации: 7182
Ако няма да я движиш много-много през зимата ще използвам да спирам и за кратко да те запушвам докато чакам да си посрещам детето от Адванса... та не бързай да ми пукаш гумите само до 10-тина минути ми е престоя ;)
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Януари 02, 2018, 13:54:19
Отговор #45

Неактивен K.I.P.

  • Публикации: 84
  • Trabant 601S, BMW E21 315
Ако няма да я движиш много-много през зимата ще използвам да спирам и за кратко да те запушвам докато чакам да си посрещам детето от Адванса... та не бързай да ми пукаш гумите само до 10-тина минути ми е престоя ;)

Ами то точно зимата го движа много, за разлика от BMW-то :D
Не се притеснявай, спирай, пък ако изникна от някой ъгъл даже ще се радвам да се видим! :)
Защо точно двутактов двигател?
- Защото един такт не е достатъчен, а четири са прекалено много!

Януари 03, 2018, 10:42:43
Отговор #46

Неактивен krankenstein

  • Публикации: 7182
Супер, тъкмо може да повозиш едно кръгче малкия - той много се кефи да се вози на старите кочини, дори помни специфичната миризма в салона на всяка от тях :)
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Януари 25, 2019, 15:04:11
Отговор #47

Неактивен K.I.P.

  • Публикации: 84
  • Trabant 601S, BMW E21 315
Здравейте колеги,

Мина повече от година от както последно писах за този автомобил тук.
2018 беше интересна година за него. Отидох на няколко Трабант феста с него,
карах го безпроблемно и на късо и дълго. Даде ми изключителен разход от 5.2л/100км с двама човека
и 7л/100км с 4 човека и багаж, при скорости 80-90-100км/ч по магистрала.


Трабант Фест Велико Търново 2018 - Майсторско управление



Трабант Фест гр. Трявна 2018

Използваше се за ежедневка до Юни 2018 година (почти 3 години).
Проблемите и шумовете с тази каросерия се засилваха, купето се усукваше постоянно, течеше ръжда от и на всякъде,
пасажерите ми умираха от студ заради течението вътре. Един ден прецених, че вече не може да продължи да се кара.
Технически по задвижването и окачването можеше да е почти перфектен, но заради каросерията щеше да стане потенциално опасен. Цялото това правене "на парче" не е нито реставрация, нито проект, а крепеж.

Минаха месеци, търсех тенекеджии, много ми отказаха. При положение, че съм намерил почти всеки един панел или част, за да не се налага да изграждат половината кола и рисковете да са по-ниски. Колата се заседя, колеги и приятели от двутактовото общество помислиха, че съм се отказал и това е краят. За няколко години ползване като ежедневен автомобил показа много качества дори повече от някои други съвременни автомобили от неговия клас и не бих се отказал от него. Не искам да коментирам сантимента към първият автомобил - огромен е. Просто сметнах че е време наистина всичко да стане както трябва, както искам да изглежда накрая. И така, колата изчезна...

...и се появи тук в двора на единственият тенекеджия който се съгласи да го направи.

Последната му снимка цял.

Започна се:

Замахна с чука и ето какво зейна:











Тези дни ще трябва да нося веждите които пристигнаха, така че очаквайте снимки.

Лио не е готов да умре!

Защо точно двутактов двигател?
- Защото един такт не е достатъчен, а четири са прекалено много!

Януари 25, 2019, 16:54:09
Отговор #48

Неактивен fokke

  • Публикации: 1063
    • fokkerc.com
Супер е , че си се захванал с трабанта , и мен ме чака същото упражнение с моя , но искам да питам от къде намери и как купи новите ламаринени елементи и какви са те ?

Януари 26, 2019, 12:15:25
Отговор #49

Неактивен K.I.P.

  • Публикации: 84
  • Trabant 601S, BMW E21 315
Ами поразрових се, и купих следните части:
- 4 вежди 1/2 (покриват половината подкалник), оригинални - от магазин за части за Трабант от Велико Търново
- Предна греда (за магаренцето) - от Германия, оригинална
- Подсилващи греди - по поръчка
- Прагове - по поръчка
- Ъгълчета за захващане на предна броня - по поръчка
Последните 3 ми ги направи едно момче от Пловдив, трабантаджия, прави нещата с отлично качество.
Мога да ти дам координати и на магазина също.

Снимка на подсилващите греди (не е моята кола):
Защо точно двутактов двигател?
- Защото един такт не е достатъчен, а четири са прекалено много!