За бронята разбрах, но стоповете какво им пречат, че са ги свалили долу? Грозна картинка....
А, зависи, на мен ми харесва най накрая как това вертикалното стъкло седи чисто и неопетнено от трупнатите върху него стопове.
Все съм ги ахсвал тези стъкла така поставени от разни фирми в разни конфигурации, като се почне от Волво 1800 Шут. Брейк /ковчега на снежанка
/, мине се през Хамсина този, и с стигне до Хонда ЦРХ 2-я лифт.
Но от всичките такива опити, на Масесерати вида е най -интересен с това широко настрани, но ниско на височина стъкълце.
Так и гот се вижда багажника изцяло.
Човек ще трябва да си го поддържа чист и без боклуци, да не се разваля общото денди излъчване на колата.
А тук сте забравили да добавите досега и Каунтач с предни УС-брони.
Е това вече си е истинска гавра с Гандини, особено ако се комбинира дебелата броня и с екстремно рядкото предно високопоставено антикрило, слагано основно на УС-Каунтачи от еС серията от 1978 до 1985 год. правените.
Но признавам, тия гумени изчадия при италианките пък са били, и още са, осезаем плюс при паркиране примерно на Родео драйв, сред бабичките с разни Кадилаци с дебели брони, дето с един заден ход може ептен да нулират предницата на Канутача или на Хамсин.