Наскоро си намерих сред едни мои завряни английски автонеща, които имам вече от над 35 години, тази страхотна калъфка за документи на Лейланд Корпорацията, която е била собственик на Стандарт-Триумф фирмата след 1961 год.
Калъфката ми е подарък от един наш тогавашен семеен познат белгиец, заедно с разни други Триумф аксесоари /които за съжаление отдавна загубих или подарих повечето/, както и с множество другеи Ровър-Ягуар и Астон-Мартин брошури и аксесоари. Този наш приятел в периода на 70-те и 80-те години беше директор в едно официално дилърство на Бритиш-Лейланд и Астон-Мартин, в белгийския град Антверпен /известен едно време не само като пристанище, а и като столицата на диамантите/.
Всъщност тази нова Лейланд емблема с въртящото се синйо колело с голямо Л лого вътре в него /прилагам за сравнение и един Триумф надпис с Л лого, дето има като резерва, който обаче не го слагам на колата ми, понеже е от Марк 2 версиите/, идва след обединението на Лейланд-Триумф с Бритиш Мотор Корпорейшън в 1968 год, чието обединение става известно тогава с името Бритиш-Лейланд.
Но докато при Остин-Морис, Ровър, и Ягуар моделите, корпорацията ползва това лого, но оградено с надписа Бритиш-Лейланд около него, то Триумф след 1968 год добавят само това кръгло Л към марковите си надписи, като върху тази кожена калъфка за документи.
Още тия дни тази тематично брандирана чантичка ще си я сваля да седи в Триумфа, ще ми удобна да си слагам в нея талона и документи за ГО, и други работи.
https://logos-world.net/ashok-leyland-logo/