Автор Тема: Локомобили и други машини с парен двигател  (Прочетена 34915 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Февруари 06, 2013, 10:02:11
Прочетена 34915 пъти

Неактивен rsk

  • Публикации: 2445

Февруари 06, 2013, 10:04:16
Отговор #1

Неактивен hydrometalique

  • Публикации: 1917
Това си е наистина събитие. Има ли някъде подробности ?

Февруари 06, 2013, 10:05:42
Отговор #2

Неактивен rsk

  • Публикации: 2445
Новината е "прясна", само това е ясно засега.

Февруари 06, 2013, 10:06:20
Отговор #3

Неактивен vasko4

  • Публикации: 580
  • 0899936995
Дано само не отидат в Надин...

Февруари 06, 2013, 10:32:47
Отговор #4

Неактивен koruderliev

  • Публикации: 2471
Eeee тово сигурно са от строителните машини, които преди 90 години са правили първите съвременни пътища и мостове в района :)

Февруари 06, 2013, 13:23:55
Отговор #5

Неактивен krankenstein

  • Публикации: 7093
Като гледам останките май са били парни трактори, а не валяци... жалко, че вече нищо не става от тях, но дори и в тоя си вид заслужава да бъдат запазени като паметник.
Теория - това е, когато знаеш всичко, но нищо не работи.
Практика - това е, когато всичко работи, но не знаеш защо.

Февруари 06, 2013, 14:56:20
Отговор #6

Неактивен hydrometalique

  • Публикации: 1917
Всъщност постът на колегата в началото е линк към анонса. Били са две машини парни, захранващи водна помпа с дебит 6000 лт/мин.

Февруари 06, 2013, 14:58:42
Отговор #7

Неактивен Speeder

  • Администратор
  • Публикации: 5096
Страхотна новина! Дано ги изложат на показ някъде.
Гледката е впечатляваща с цялата тази ръжда.
145 Boxer, Alfetta GT, Alfasud Sprint Veloce 16v, Lada 1500 S, GT 1300 Junior, Giulietta 2.0

Как да качваме снимки във форума : http://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=2631.0
"По един болт на седмица да бяхте завивали, сега щяхте да ги карате тия коли!"

Февруари 06, 2013, 19:02:20
Отговор #8

Неактивен fulcrum

  • Публикации: 3581
  • Уреда показва , пробната лампа доказва.
    • РЕТРО КЛУБ СМОЛЯН
И в този си вид заслужават достойно място в който и да е музей - например този който се прави сега в Ямбол . Тялото  отпред  е горивната
камера - пещ като на парен локомотив , на заден план е маховика , в който се трупа кинетична енергия.Оттам с ремъчна предавка се задвижва помпения агрегат. :)
« Последна редакция: Февруари 06, 2013, 19:06:42 от fulcrum »
РЕТРО КЛУБ СМОЛЯН
www.facebook.com/retrosmolyan
VW Golf 2 GT 1990
Skoda S 130 GL/A  1987

Февруари 06, 2013, 20:59:34
Отговор #9

Неактивен rumen_spasov

  • Публикации: 1034
Между другото снимката наистина е уникална.На преден план остатъци от историята на фона на новите технологии.Навява мисли.